Γράφω στις σημειώσεις μου, στο μάθημα του marketing… Μέσα σε ένα περιβάλλον τέλειας (για όλους απολύτου ελεύθερης στην πρόσβαση της…) πληροφόρησης, ο “οικονομικά λογικός πελάτης” θα είχε πάντοτε δίκιο…
Στην πράξη, ο πραγματικός πελάτης έχει δίκιο, όμως,
πάντοτε υπό τρεις προϋποθέσεις κρίσιμης σημασίας:
Ο pluralismos.gr χρησιμοποιεί cookies. Τα cookies μας βοηθούν να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας. Με την πρόσβαση σας στο pluralismos.gr αποδέχεστε την χρήση των cookies σε αυτό.Το κατάλαβα