Το αυτόνομο πλοίο βρίσκεται ήδη υπό κατασκευή από δυο Νορβηγικές εταιρείες και αναμένεται να κάνει το παρθενικό ταξίδι του μέσα στο 2018. Την κατασκευή του πλοίου έχουν αναλάβει οι Yara International, εταιρεία που ασχολείται με αγροτικά προϊόντα και η Kongseberg Gruppen, εταιρεία τεχνολογίας.
Το φορτηγό πλοίο θα έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 100 κοντέινερ και στόχος είναι να μεταφέρει λιπάσματα σε απόσταση 37 ναυτικών μιλίων χωρίς να έχει καθόλου πλήρωμα.
Το κόστος κατασκευής του φορτηγού πλοίου αναμένεται να φτάσει τα 25 εκατομμύρια δολάρια, ποσό σχεδόν τριπλάσιο με ανάλογου μεγέθους φορτηγά πλοία συμβατικής τεχνολογίας.