Τρεις μέρες, τουλάχιστον, χωρίς δημόσια συγκοινωνία η δεύτερη πόλη της χώρας, εν μέσω τουριστικής περιόδου και την εβδομάδα επιστροφής του μεγαλύτερου μέρους των παραθεριστών…

Εναλλακτική φυσικά δεν υπάρχει αφού έχουν φροντίσει τα τζιμάνια που διαχειρίστηκαν και διαχειρίζονται τα κοινά της Θεσσαλονίκης, να μην υπάρχει άλλο μέσο μαζικής μεταφοράς…

Κανείς δε μπορεί ν΄αδικήσει τους εργαζόμενους που φοβούνται για τα δεδουλευμένα που τους οφείλονται όπως και κανείς δε μπορεί να πει ότι εκπλήσσεται για την προαναγγελθείσα εξέλιξη, εδώ και μήνες που γίνονται προσπάθειες επίλυσης των πολλών και σοβαρών θεμάτων που αντιμετωπίζει ο ΟΑΣΘ…

Αναλύσεις επί παντός επιστητού που συνθέτει το ζήτημα και παρελθοντολογίες, προφανώς δε μπορούν ν’ απαγορευθούν όσο κι αν το μόνο σίγουρο είναι ότι δε θα βοηθήσουν σε τίποτα, όλους αυτούς που ΔΕΝ θα μετακινηθούν, επηρεάζοντας την κανονικότητα της λειτουργίας της πόλης … ή θα βάλουν το χέρι στην τσέπη ξοδεύοντας απ’ αυτά που ΔΕΝ έχουν, ώστε να είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους …

Καλωσήρθατε απ’ τις διακοπές σας …

Προσδεθείτε κι απολαύστε τη διαδρομή που μόλις ( δεν 🙂 ) ξεκίνησε …
Έχει πολύ πόνο …


Αλεξάνδρα Γρηγορίου


pluralismos: Ας τελειώνει όμως κι ο κλαψιάρης ευαισθητούλης σύντροφος, ο Σπίρτζης, επιτέλους … πέρσι περίπου τέτοιο καιρό στην Αθήνα ήταν τζάμπα όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς για σεβαστό χρονικό διάστημα λόγω των capital control … λες και εμείς δεν είχαμε … capital control

Πάλι χωρίς λεωφορεία;!
Τρεις μέρες..!
Δεν πληρώνονται, λέει. Οπότε, πολύ λογικά δεν δουλεύουν οι άνθρωποι.
Επειδή όμως κάθε τόσο ο κόσμος ταλαιπωρείται, να κάνω μια πρόταση;
Ο ΟΑΣΘ, επειδή έχει το μονοπώλιο στις αστικές συγκοινωνίες, πιστεύει ότι μπορεί:

– Να ρυπαίνει τη πόλη και να αδιαφορεί εξόφθαλμα για την υγεία του κάθε άτυχου (οδηγού ή πεζού) που θα βρεθεί πίσω από λεωφορείο του.
– Να έχει άλλη τιμή εισιτηρίου εντός και άλλη εκτός λεωφορείου.
– Να μην δίνουν ρέστα τα μηχανήματα εντός λεωφορείου εν έτει 2016.
– Να κρατά στον δρόμο λεωφορεία που μπορεί να χαλάσουν- και χαλάνε- οποτεδήποτε.
– Να ζημιώνει τους τακτικούς του πελάτες χωρίς συνέπειες.
– Να μην πληρώνει τους εργαζομένους του.
(αν κάπου πέφτω έξω, με διορθώνετε, εννοείται)

Παλικάρια στον ΟΑΣΘ, το αίτημα πρέπει να είναι «τέλος στο μονοπώλιο».

Αλλιώς, πάλι κάποια στιγμή δεν θα σας πληρώσουν γιατί έτσι (95 εκατομ. ευρώ χρωστούμενα ρε σύ ΟΑΣΘ; Και με μονοπώλιο;) και ο κόσμος απλά ταλαιπωρείται χωρίς νόημα. Ή μάλλον, ταλαιπωρείται για να πληρωθείτε. Επειδή όμως στο μεταξύ εμείς πληρώνουμε βενζίνες, δεν το κάνουμε όλοι μαζί «τέλος στο μονοπώλιο» για να αξίζει και τον κόπο;

Ε;    Τι…    Όχι;


Μιχάλης Δεμερτζής